Студент-филологтар балаларға арналған әлемдік классикалық және қазіргі заманғы әдебиетті де оқиды. Курстың тағы бір маңызды бөлігі жасөспірімдерге арналған әдебиетті оқыту. Себебі студенттер осы жастағы балалармен жұмыс істеуге тура келеді ХІХ ғасырдағы ағартушылық-демократтық әдебиет ХIХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің әлемдік озық көркемдік әдістермен, жанрлық, стильдік шеберлік үлгілерімен үндестігіне айрықша назар аудару мақсат етіледі. Әлемдік әдеби дамудың ортақ заңдылықтарын игерген, жаңашылдықпен түлеген реалистік әдебиетіміздің алыптары шығармаларындағы көркемдік шеберлік сырларын тереңдетіле оқыту көзделеді Пән абайтану тарихын зерттеу мәселелерінің ерекшеліктерімен таныстырады, студенттерге абайтану тарихын теориялық және практикалық тұрғыдан меңгертеді.
Халықаралық келісімдер мен институционалдық халықаралық білім беру стандарттары туралы айтылады. Аударма негіздері Пән студенттерде аударманың негізгі теориялық үлгілері туралы, тілдердің лексикалық және грамматикалық жүйелерінің арақатынасы туралы, мәтіннің түрі мен стиліне байланысты әр түрлі тілдік деңгейлердегі аударма жасаудың типологиясы туралы түсініктерді қалыптастыруға; аударма бойынша студенттердің аудару құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған дағдыларды меңгеруге; аударма құзырының мәдениаралық компонентін қалыптастыруға бағытталған.
Қазақ әдеби тілінің тарихы Пән теориялық пәндер арасында маңызды орын алады. Лингвистикалық көзқарасты қалыптастыруға, тілдің өмір сүру және даму заңдарын түсінуге ықпал етеді. Пән студенттерге қазақ әдеби тілінің жай-күйіне түсініктеме беретін ауқымдыақпаратты меңгеруге мүмкіндік береді. Қазақ әдеби тілінің тарихындағы ең маңызды фактілерді және онымен байланысты теориялық мәселелерді көрсетеді. Когнитивтік лингвистика Пән когнитивті лингвистиканың негізгі теориялық аспектілерін, оның пәнаралық когнитивті ғылымдағы орнын, тіл мен сананың өзара байланысын, әлемнің концептуализациясын, тілдің көмегімен білімді ментальды репрезентациялау тәсілдерін үйретеді. Болашақ қазақ тілі мұғалімдеріне арналған. Әдеби шығармашылық Пән студенттердің рухани дүниесін байытып, көркем сөзбен қаруландырады. Студенттерге эстетикалық, интелектуалдық, көркемдік, сезімдік, адамгершілік, азаматтық тәрбие береді.
Оқу жылы - 2 Семестр 1 Қазақ жазуының тарихы және латын графикасы Пән студенттерге қазіргі қазақ әдеби тілінің жай-күйіне түсініктеме беретін ауқымдыақпаратты меңгеруге мүмкіндік береді; Қазақ жазуының тарихы және латын графикасындағы ең маңызды фактілерді және онымен байланысты теориялық мәселелерді көрсетеді. Ежелгі дәуір әдебиеті Пән жоғары адамгершілік құндылықтарға бағдарланумен көркем шығарманың мәтініне кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға, жоғары дәрежелі филолог-маманды, ұлттық және әлемдік мәдениет жүйесіне интеграцияланған шығармашылықпен ойлайтын тұлғаны тәрбиелеуге бағытталған. Пән көне түркілік әдебиет, ислам дәуірі әдебиеті және Алтын Орда дәуіріндегі әдебиетті қамтиды.
Тіл біліміне кіріспе Пән оқу, ғылыми және қолданбалы міндеттерді көздейді. Курс қазақ тілі мұғалімінің филологиялық ғылым қолданыланылатын барлық терминологиялық базасын бере отырып, болашақ ғылыми-тәжірибелік қызметіне қажетті тіл білімінің зерттеу әдістерімен терең қаруландырады Халық ауыз әдебиеті Несиелер: 3 Бұл пән халқымыздың сан ғасыр бойына жасаған рухани мәдениеті-фольклорлық мұраларды терең, жан-жақты таныстыруды мақсат етеді. Фольклордың тарихы мен теориясы, фольклорды тегі мен жанрына жіктеу, тарихи зерттеу принциптерімен, өзіне тән ерекшеліктерімен таныстырады. Басқа оқу пәндерінің қатарында фольклор (фольклористика) туралы ғылым жалпы филологиялық дайындық негіздерін салады.
Қазақстан Республикасының туристік саласын дамытудың Египет Араб Республикасы. 70 жылдары еркін экономикалық аймақтарды құру және халқының әл-ауқатын және өмір сүру сапасын арттырудың ұлттық
Қазіргі қазақ тілі сөзжасамы мен морфологиясы Пән студенттерді сөзжасам мен морфология салалары бойынша тыңдаушыларға жүйелі ғылыми-теориялық білім беру, қазақ тіліндегі сөздердің тұлғалық өзгеруі, сөз бен оның формалары, оны қарастырудың жолдары мен тәсілдері, амалдары туралы және сөз атаулының әлденеше рет өзге-ріске ұшыраған түрлері мен олардың топтарға бөлінуі, әр топқа енген сөздердің өзіне тән грамматикалық сыр-сипаты жөнінде студенттерге терең теориялық білім беру мақсатын көздейді. ХХ ғасыр басындағы әдебиет ХХғ басындағы қазақ әдебиеті-ұлттық сөз өнері тарихының елеулі бір кезеңін қамтитын пән. Студенттерге кезең әдебиетінің қоғамдық-әлеуметтік оқиғалары жайында, көркемдік, стильдік жалғастығы, әлемдік озық үлгілерімен үндестігінен түсінік береді.
Пәнде ХХ ғасыр басындағы діни-ағартушылық, ағартушы-демократтық және демократ-төңкерісшілдік бағыт оқытылады. Қазақ тілін оқыту әдістемесі Пән болашақ мұғалімдердің қазақ тілін оқыту барысы туралы іргелі ғылыми-әдістемелік білімдерін қалыптастыруға, қазіргі заманғы мектеп оқу үдерісін тиімді ұйымдастыруға үйретуге бағытталған.
ӨНЕРГЕ ҚҰРМЕТ ҚАЛАДАҒЫ ЖҰМЫСТАРҒА ОҢ БАҒА Бұл жоба қала тұрғындары үшін өмір сүруге қолайлы жағдай жасап, олардың еркін демалуына жаңа қоғамдық кеңістіктер құруға бағыт-
Жалпы тілдің даму, қалыптасу, өмір сүру үрдістерін оқытады. Шетел әдебиетінің тарихы Пән шетел әдебиетін оқып-үйренудің негізі болып табылады, олардың ішінде бірінші кезекте мәтіндерді интерпретациялау және филологиялық талдау саласындағы қажетті мәліметтер ғана емес, сонымен қатар туынды мәтіндерін, шетелдік әдебиеттің іргелі шығармалары авторларының өмірбаяндық мәліметтерін талдау ерекшеліктерін меңгертеді. Қазақ әдеби сынының тарихы Пән әдеби үдеріс, баспа сыны, әдеби-баспа сынының көрнекті шеберлері туралы, көркем шығармаларды талдаудың әртүрлі тәсілдері мен принциптері туралы түсініктерді қалыптастыруға, әдеби-сыни шығармалардың идеялық-теориялық, жанрлық және стилистикалық өзіндік ерекшелігін анықтауға және талдауға бағытталған.
Пәнді оқу барысында студенттер орта білім беру жүйесі жағдайындағы практикалық жұмысқа дайындалады. Оқу жылы - 3 Семестр 2 Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі Пән студенттердің жалпы білім беру мекемелерінде және орта кәсіптік білім беру мекемелерінде қазақ әдебиетін оқыту ұстанымдарын, формаларын, әдістерін, тәсілдерін түсіне білулерін, қазақ әдебиеті мұғалімінің практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыруды жүзеге асырады.
Школьники Казахстана о патриотизме Это было 12 ноября 2011 года, когда в городе Тараз при обезвре- лы, өмір сүру құқығы, денсаулық сақтау құқығы, білім құқығы,
Қазіргі қазақ әдебиеті Қазіргі дәуірдегі әдеби процесті қамтитын бұл пәннің аясында осынау кезеңде қазақ даласында қалыптасқан саяси және қоғамдық ахуал жайындағы әлеуметтік, мәдени үдерістер, қазақ халқының рухани өміріндегі әрқилы өзгерістер, тақырыптық, жанрлық, көркемдік тұрғыдан жаңа биіктерге көтерілу құбылыстары жайлы сөз болады. Селективті тәртіп Оқу жылы - 4 Семестр 1 Жалпы тіл білімі Пән оқу, ғылыми және қолданбалы міндеттерді көздейді. Жалпы тіл білімі курсы қазақ тілі мұғалімінің практикалық іс-әрекетінде одан әрі ғылыми жұмыс істеу үшін қажетті барлық филологиялық ғылымда, зерттеу әдістерінде қолданылатын терминологиялық базамен студенттерді қаруландырады.
Абай өлеңдерінің, қара сөздерінің, поэмаларының және көркем аудармаларының ішкі табиғатының тарихына үңілу арқылы оларғаұлы ақын талантының көркемдік –эстетикалық мәнін жан-жақты игертеді. Селективті тәртіп Оқу жылы - 3 Семестр 2 Түркі халықтарының әдебиеті Пән тарихи тағдырлас, түркі тілдері халықтар әдебиетінің өзара байланысын, сан ғасырлар бойы бір үзілмей келе жатқан дәстүр жалғастығын, олардың бір – біріне әсерін шығармалардың идеялық, көркемдік ерекшелігін, жалпы даму заңдылығын студенттерге танытуға, түркі халықтарының ғасырлар бойы жасаған тарихын, әдебиетін, мәдениетін байланыстырып сабақтастыра отырып оқытуға бағытталған. Түркі халықтарының оқымыстылары мен атақты шайырларының шығармаларымен таныстырады.
Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудағы жаңа технологиялар Пән студенттерді инновациялық технологиялар эволюциясының қазіргі кезеңімен және олардың білім беру үдерісінде пайдалану мүмкіндіктерімен, ақпараттық технологияларды қолдана отырып, филологиялық міндеттерді шешу әдістері мен құралдарымен, шығармашылық ойлауды дамытуда инновациялық технологиялардың рөлі мен таныстыруға арналған. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: оқушыларды тәрбиелеу және оқыту үрдісі; педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері; тұтас педагогикалық үрдістің формалары, әдістері, құралдары; педагогикалық үрдістің мәні мен құрылымы; педагогикалық үрдісті жоспарлау және ұйымдастыру.
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздер Пән сыбайлас жемқорлықтың пайда болу себептерін, мәнін және түсінігін қалыптастырады; сыбайлас жемқорлық қылмыс үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шаралары туралы білім қалыптасады. Құқық негіздері Пән құқық ұғымдарын, қайнар көздерін, субъектілерін, әдістерін зерттеуге арналған. Қазақстан Республикасы құқығындағы жауапкершілік институтына сипаттама беріледі. ҚР Ұлттық құқығының конституциялық құқық, Әкімшілік құқық, қылмыстық құқық, Азаматтық құқық, Отбасы құқығы, еңбек құқығы, Халықаралық құқық салалары оқытылады.
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі Пәнді оқу барысында педагогиканың келесі аспектілері қарастырылады: жалпы білім беретін мектепте тәрбие үдерісін жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру, сынып жетекшісінің қызметі мен міндеттері, тәрбие әдістері мен формаларын таңдау, тәрбие үрдісін ұйымдастырушылардың мектеп құжаттарын жүргізуі. Оқу жылы - 2 Семестр 2 Кәсіби бағдарланған шет тілі Бұл пән білім берудің мәдениетаралық және кәсіби бағыттылығын жетілдіруді, қарым-қатынасты�� кәсіби саласында коммуникация дағдыларын қалыптастыруды, шет тілінде кәсіби маңызы бар ақпаратты іздеу және ауызша және жазбаша беру, тілдік дайындықтың жалпы танылған жалпы ғылыми және кәсіби деңгейіне қол жеткізуді көздейді.
Лексикологияның міндеттері мен зерттеу нысаны және лексикологияның бөлімдері: ономосиология, семасиология, фразеология, этимология, лексикография бойынша білім береді. Балалар әдебиеті Пән халықтың көркем мәдениетінің ажырамас бөлігі болып табылатын балаларға, жасөспірімдерге және жастарға арналған әдебиетті зерттейді.
1. Баянауыл тауында өсіп тұрған ағаштар жылдан жылға Ел азаматтарының өмір сүру жасы, ересектер арасындағы сауаттылар үлесі және жан C) Тараз D) Өскемен E) Қаратау 16. Тамақ өнеркәсібі